Glad midsommar folket

ja, nu är dagen kommen, midsommar, och som vanligt är det regn, vi är ju i sverige. tråkigt att det alltid ska behöva vara dåligt väder på midsommar.. ska man behöva frysa ikväll? ma och pa lagar mat för fulla muggar, ikväll ska de ha lite folk här. annars brukar de vara ute och campa men så är min syssling på sjukhuset och vi  brukar fira med de så i år blev det inte som vanligt. vilket känns lite konstigt.  förra året firade vi i unnaryd hos mitt X, kom också sisådär bara någon dag innan vad vi skulle göra. tråkigt att inget numera är planerat.. iallfall då bakade jag och ida jordgubbstårta och vi spelade kubb innan vi började partaja, det  blev ingen sen kväll men det var trevligt! ikväll blir det först att äta ute med I och C sen åker vi vidare till haverdal, V är i stan, likaså J, E & R som vi inte träffat på ett tag, kanske man slår en pling till de ? var ju trots allt ett år sedan nu. haha.  midsommardagen var värre än midsommarafton förra året, kolla in här.

midsommarafton med kubb

midsommardagen med E & R med vad det nu heter , dedär när man ska komma på ord?


efter det hamnade vi på grand :o

och sen hamnade vi på stan? jag kommer inte ens ihåg vart vi sov ?

träffade en massa folk, linus från linköping, någon johan som förföljde oss som sedan blev ivägskrämd haha ja och vi hamnade ju på grand av någon anledning.

HA EN KANON MIDSOMMAR FÖR DET SKA JAG FÖRSÖKA HA !!

Kommentarer
Postat av: Carro.

hahaa, förmodligen kommer min midsommar bli så i år. vi ska ut o festa imorn o idag blire nog hyffsat lugnt med mat o så tror jag! =)

2009-06-19 @ 13:53:54
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0