förslag?

förslag på vad man kan hitta på när man inte har något att göra ?

har verkligen ingenting att göra, sitter här och får panik för jag är så rastlös,sover länge,  tvn står på hela tiden, program efter program rullar.. jag som egentligen skulle in till staden idag, jag är sisådär väldigt pank och har inget jobb så hm..får spara de få pengar jag har till midsommar nu i helgen, o vad händer ens på midsommar ? förslag? behöver ju även spara ltie pengar till hultsfred om jag ska kunna leva där..

sis kom nyss med gamla t.ex fridatidningar från 1997!! snyggt mode i de , haha !


Kommentarer
Postat av: sis

hihi, du kan hjälpa mig med rensningen avmin garderob? ;)

2009-06-15 @ 15:09:14
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0