en jäkel på historia..

dagen började med scrambled eggs till frulle, sen kan jag säga att jag inte har gjort så mycket, dock blev jag rejält skrämd när det var något som knackade på fönstret, livrädd gick jag för att kolla, såg ingenting? scary, ett mysterium.. Kollade om betyget på redovisningen hade åkt upp & JA det hade det, herregud, alexandra har blivit en jäkel på historia alltså, har fått MVG i allt utom 1 där jag fått VG, (räkna ut att jag fick MVG på denna tråkiga redovisning också!) blir förvånad om jag inte får MVG i slutbetyg i historia.. herregud jag som högst hade typ G i historia innan har nu MVG, det märks vad lärarna gör för skillnad. högstadiet, läraren vi hade i historia sög något så sjukt hårt och alla tyckte illa om henne, stackarn! Sjukt glad att jag valde den linjen jag går, skolan är helt amazing, tycker om den starkt! och antar det inte är ofta man tycker om att gå i skolan? men jag gör det nu ! tycker faktiskt det ska bli tråkigt med sommarlov, fast nja det ska ju bli väldigt skönt, men längtar däremot tills vi börjar 2an, vårt spa ska stå klart när vi kommer tillbaka efter sommarn !! ååå längtar! behöver ju städa mitt rum kom jag på, åker in imon ju sen tar ju min bror studenten på fredag så då ska släkten komma hit o fira. ikväll blir det också dansuppvisning!! åå så skoj det ska bli, kameran åker med så ni får bilder sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0