sleten

gud vad skön min säng är, det upptäckte jag inatt, det var himla skönt och sova i sin säng igen efter att ha sovit på bara ett underlägg i en vecka.. jag sov länge, klockan var nog runt 14 när jag vaknade idag, sen dess har jag baaraaa legat i soffan och gottat mig, det behövs vill jag lova. men fybubblan vad jag redan saknar festival, jag kommer att komma tillbaka!!!!
vet ni vad, våra scheman är redan upplagda på schoolsoft, massagen börjar direkt, hela tisdagar och halva onsdagar, resten av veckodagarna är det ungefär bara svenska B engelska B och medicinsk grundkurs som undervisas. jag saknar skolan, låter kanske konstigt, men det gör jag! vill se spat de bygger under sommaren , spat som kommer bli våran lilla oas! ne nu ska jag kolla vidare på "make me a supermodel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0