man mår som man förtjänar..

hade sjukt trevligt igår, alltid kul med lite nytt folk och folk man inte träffat på evigheter och sånna där människor som är "fan va liten jorden är".. det blev minnessnack, allvarssnack, gojsnack, ja allt möjligt . men kul , det hade vi som tusan. tiden bara rullade iväg. cyklade hem runt halv 4, väl hemma hos I blev det självklart nattamat, ett måste! sen i säng och tampas med huvudet som åkte karusell, tänka på massa grejer o förklara för mig själv att jag ligger i en säng och jag åker inte runt i rummet.. somnade till slut. upp o hoppa, det snurrar fortfarande. ner i sängen igen fort.. upp o käkade frulle, skrattade lite o pratade om gårdagen = ett måste.. nu är jag hemma igen och bilder kommer förhoppningsvis senare! hur bilderna ser ut det har jag ingen aning om!

Kommentarer
Postat av: Carro.

Haha, det var så hårt alltså ;)

2009-07-26 @ 13:58:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0