ge mig höst och någon som vill hålla mig i handen..

imorgon ska det shoppas, jag är mest ute efter en kavaj, en lite längre.. en ny kjol hade inte vart fel och kanske ett par nya jeans? en tjock kofta också? inte nog med det, jag hade behövt en ny väska.. vi får se vad de har att erbjuda och om det finns några pengar till det..

jag längtar till hösten, min hjärna har liksom ställt in sig på det nu. vart är sommarvädret liksom? ingen värme alls.. jag vill ha stora gosiga koftor på mig, springa runt med tjocka sockar i skolans trappor och slänga mig i soffan i mysrummet när jag har håla, sätta på en film o kanske sova en stund,eller bara prata med alla underbara människor,  jag vill ta en varm kopp choklad o mysa ner mig i en filt med en bra film och kanske någon som värmer mig..jag vill ta promenader i parken o kolla på alla löven som skiftar i olika färger. håller någon mig i handen?..  än finns inget av det nära..jag saknar mina vänner... jag saknar närhet.. jag saknar mycket.. jag saknar lite.. jag saknar allt..


Kommentarer
Postat av: Carro.

fin bild!

2009-07-31 @ 07:49:25
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0