drängsered..

efter en veckas sjuka så tog man sig igårkväll till josefin i hylte och käkade tacos med henne carro, kajsa & emelie efter att vi käkat o skrattat så var det till att göra iordning sig och ta sig till kinnared där vi krökade tillsammans med ida sofia och lina, trevligt trevligt.. blev där inte så långvarigt, taxin kom 21,30 och vi hoppade in goa och glada och sjöng hela vägen till drängsered, dock inte så långt men vafan, det var roligt iallafall. väl framme i drängsered så när jag hoppade ut ur taxin så halka jag till på en isfläck! snygg entré, dock satte jag mig som tur var inte på gumpen. sen var det till att partaja hela kvällen.. träffa på samuel från landskrona, hur trevligt som helst!!  lite tråkigt när det blev spänt när vissa saker hände, men annars var det en helt okej kväll! tackar!  när festen var över, elr när vi åkte hem därifrån så när vi kom hem till josse blev det lite nattamackor och sen upp och lägga oss, men sov gjorde vi inte förens vid 5-5,30 något. vi låg och skrattade jag och josse åt sådana konstiga saker som bara vi förstår oss på, men när vi låg där och skrattade o pratade jag och josse, och vi tror att emelie och carro sover så vänder sig emelie helt plötsligt sig om och börjar gaplflabba, då visade det sig att hon legat och lyssnat o småskrattat för sig själv, himla go ! när vi sedan vaknade vid 11-tiden så blev det till att dra sig ner till ica o köpa mineralvatten och godis och när vi väl var på väg ner sa vi.- vafan hur gott hade det inte varit med en pizza nu egentligen? så det blev det! sedan hem o sätta sig lite vid tvn o äta lite godis. sen följde jag o josse , carro och emelie till bussen. sen åkte även jag hem och blev en kväll framför tvn, med mat o godis och grejer så nu är min tunga helt förstörd av allt surt, elr jag vet inte vad det är egentligen men den känns svullen.. sen tror jag, även mamma attt jag var ute för tidigt med att härja efter sjukan, för nu känner jag mig inte så bra igen, febern spökar nog igen. usch orkar inte med det! nu ska jag vila vidare och här kommer lite bilder från gårdagen!

dttye                   vi  

vi    fyllon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0