bandsläpp..

hade idag ställt klockan på 11.50 för att jag skulle kunna gå upp 12.00 o kolla bandsläppet till hultsfred, fyra nya artister :

- peter bjorn & john
- hello saferide
- john me
- emmy the great

hello saferide är iallafall en favorit, lyssnade lite på john me, han var inte så pjåkig han heller. längtar som tusan nu, såg även att hulsfred älskar winnerbäck biljetterna är slutsålda! o jag  har en sån biljett, för älskar man winnerbäck så gör man! he's my man!

ser ut att bli en seg dag idag med, dock ska jag ta min andra gardasilspruta idag. aj! jag som aldrig varit rädd för nålar och så, men när jag tog den första sprutan av dessa, så gjorde det ju ont, som det inte brukar göra när jag tar sprutor! fyy! elr brukar, jag brukar ju inte ta sprutor men när jag har gjort det så har jag tyckt att det inte gjort så ont. men får väl se, kanske bara var första sprutan som gjorde ont ? ne men den går ju verkligen rakt in i musklen. esch jag ska ju inte skrämma upp mig nu, det kommer gå bra!

som sagt så blir det väl antagligen en ganska lam dag idag med, tråkigt!!
lägger en tanke till josse & carro som är i Italien, o hoppas de inte har brutit benen..

ne nu får jag kanske leta upp något o göra..

/a.
alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0