stresss

att vakna 11.30 är tamejtusan inte fel, så sent skulle man gå upp varje dag tycker jag! hade en mattelektion 14
,15 idag det börjar närma sig nationella vilket verkligen tar livet av mig. det är svårt, vi är inte klara och jag har en massa annat att göra i skolan. fan att allt ska komma i slutet precis innan jul, jag kommer stressa ihjäl mig!! vad sägs om lite skelettanatomiprov? ett engelskaprojekt? ett svenskaprov? och nationella matte B 4timmar? och ett mail som ska skickas iväg om varför just jag ska få åka till danmark o praktisera! fick nämligen nyheten igår att när vi ska praktisera så har de fixat 6 platser på 2comwell i danmark, den ena i helsingör och den andra någonstans 2-3 timmar längre bort. 3 veckor boendes på hotell. hotellmat jobba mest på helger o kvällar. men fan så kul, vilken möjlighet att utvecklas! så det måste jag skriva och allt detta i skolan innan jul.. sen har man ju en hel del o göra utanför skolan med. som om det inte kryper i kroppen på mig ändå.. ååå.. ne nu får jag sätta igång med lite plugg!

jag today no makeup



Kommentarer
Postat av: Carro.

så roligt det där låter med praktiken, hoppas du får en plats! =)

2009-12-03 @ 19:21:13
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0