halvdöd..

om jag dör innan helgen eller nästa vecka så är det pga allt jävla plugg vi har just nu. jag sitter verkligen begravd i matteboken, blir helknäpp på alla siffror och x och y och hitan och ditan och ditt och datt o fram o bak o hit o dit.. ..blä ..illtränar matte till torsdag- nationella.  onsdag/imon, tränar jag dessutom vilket betyder ca 3 timmar minus i plugget dock skönt å skaka av sig lite. torsdag börjar jag plugga på idrottsprovet vi har på fredag, bra planering va? men ibland måste man prioritera vissa saker före andra.. matten gäller kursen, idrotten har vi liksom ett halvår till + att jag fått mvg på alla andra teoriprov.. men det ska nog också pluggas in.. sen nästa vecka har man ju då anatomiprov vilket tynger mig minst lika mycket som matten. jag är alltså överstressad.. inte nog med det, en uppsats i medecinen ska in med, har jag börjat ? skulle inte tro det.. damn. jag är redan halvdöd. app app nu flyr jag in i matteboken igen.. 3+3+5+4+x34++3x åååå dö..


Kommentarer
Postat av: Petter

Lugn.. På något sätt ordnar det sig alltid tillslut.

2009-12-08 @ 21:14:56
URL: http://najadus.blogg.se/
Postat av: Carro.

kämpa kämpa kämpa! söt du är på bilden förresten :)

2009-12-08 @ 21:46:28
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0