ge mig sommar & varma vindar

 

jag behöver åka iväg ett tag. jag behöver tänka över allt, jag behöver komma över allt, jag behöver bygga upp mig igen, jag vill bli mitt gamla jag.. jag trivs inte i mig själv längre.. jag vill fly iväg, bara ett litet tag, försvinna..
tro mig när jag säger det, jag har aldrig mått värre, detta året har varit det sämsta.. vet inte hur många liter tårar jag fällt detta året. det är inte lite. aldrig har jag mått värre.. och idag är det 1år sen och allt har förändrats så drastiskt. jag hänger inte längre med, jag vill stanna tiden, lägga mig ner på marken o bara sjunka.. det tar tid att bygga upp ett brustet hjärta, det tar tid att börja lita på sig själv, det tar tid att älska sig själv, det tar tid att bli alexandra igen, samma glada.. det tar tid, men all you need is love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0