anatomiprov check!

provet är avklarat, lite av tyngden har släppt, 1 inlämning kvar den är påbörjad iallafall.. men mitt huvud mår inte så bra idag.. lång dag + att det blir lätt så när man har prov o sen släpper det..

pratade med sis en stund precis, hon vet vad jag ska få i julklapp, mycket spännande då jag inte ens har önskat mig något..

jag vill ha allt gjort, jag vill ha torsdag, jag vill ha fredag, jag vill ha lördag, jag vill ha söndag.. jag vill ha jullov, jag vill ha julafton..


såhär sleten är jag just nu..

Kommentarer
Postat av: Carro.

hihi, jaaa det vet jag ;) och du kommer bli skiiitglad!! =)

2009-12-15 @ 21:01:42
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0