23 december

betyder att det är endast 1 månad kvar tills jag blir 18!

betyder också att det imorgon är julafton vilket innebär en hel jävla massa grejer som ska göras idag. allt från att klä granen till olika ärenden som jag fått på mig att göra som behövs körkort för och det har inte lilla jag därför måste jag tigga med mig bror eller syster.. vilket inte är det lättaste då min bror bara ligger o ruttnar på sitt rum o sis jobbar o kommer hem runt 5-tiden vilket betyder att det på ett ungefär är lite för sent o ge sig ner..
julklappar ska slås in, mitt rum ska städas o pyntas, strumpan ska hängas, jaa m.m

retard bild


Kommentarer
Postat av: sarah svensson

vadå retard bild? du är retard ;)

2009-12-23 @ 22:06:00
URL: http://saarahsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0