sista sena kvällen i sommar och belöning

idag är det sista dagen i sommar som jag kan vara uppe länge, eller jag kan ju vara uppe länge de andra dagarna framöver med men det är ju skola o vardag igen. dock börjar jag runt 13.00 varje dag nästan så lite sena kvällar blir det nog ändå.

det känns konstigt att det har gått ett helt sommarlov och jag har i princip sovit bort hela lovet, jag klagar inte för jag är utvilad något så in i norden. Hultsfred var hur bra som helst, det var absolut den stora höjdpunkten i sommar.. de få fester som jag varit på har både varit flipp och flopp.. denna sommaren har inte innehållt så mycket men den har varit ack så bra ack så skön. men nu är det dags för vardag igen, vardagen jag ser fram emot, vardagen jag inte ser fram emot.. jag ser fram emot detta. men jag ser inte fram emot att sitta själv i lyan igen.(tur det är kort vecka) jag och C SKA hitta någonstans att bosätta oss tillsammans, där vi kan hålla varandra sällskap, där vi kan laga mat, där vi kan ha vårat egna place!

dagen till ära har jag tvättat, strykt och i princip slängt ut allt ur min garderob och lagt in det fint igen, alltså har jag varit duktig idag, imon åker jag.. men bara för jag varit så duktig idag så beställde jag dedär två kjolarna! så nu väntar jag på paket!
frågan är bara om de passar.. orolig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0