jag är makalös

jag är verkligen makalös, jag ställer klockan på 9 för att kunna snooza till ca 9.30 men helt plötsligt vaknar jag och klockan är 11.30!! snoozen har alltså stängt av sig.. blev sur på mig själv och hoppade ur sängen, tog upp kläderna från golvet, slängde in de i tvättmaskinen o plockade in i diskmaskinen. mer än jag har gjort de senaste veckorna, det är ju dags att tvätta upp allt nu innan jag flyttar in igen till min lilla lya.. vill egentligen inte flytta in till skräplyan, men det säger jag inte till någon.. jag är så inne på att flytta in tillsammans med C , så man får riktigt kök o så! vi letar verkligen som galningar.. någon som har en 2-3a? centralt, för högst 6000:-/mån ?


sådär lär vi ligga nu en hel del när skolan börjar, börjar ju massageutbildningen nu + att de har byggt ett spa i källaren på vår skola nu. eller jag hoppas det är klart där nere. åå vad jag längtar !
bilden är från när vi var på varbergs kurort och hälsade på . och det är jag på bilden. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0