inför flytten

imon flyttar jag in till storstan igen för en termin till av lärande, jag ser fram emot detta året, då jag ska kämpa för att få mitt certifikat i svensk massage. innan denna terminen är slut hoppas jag även på att ha flyttat ihop med C.
så nu håller jag på och grejar här hemma, med tvätt och grejer som ska med in till lyan igen. vi har verkligen noll koll på våra kläder här hemma, den rena tvätten ligger på en bänk i syrummet i en hög som minst är 2 meter hög och 3 meter bred.. syster har likadana kläder som jag vilket gör det svårt för mig att veta vilka kläder som är mina, det är ännu värre att vi i princip har samma storlek också, dock är det rätt positivt då vi faktiskt lånar kläder av varandra.. jag letar efter alla kläder jag äger, men vet knappt hur mycket jag har, mycket använder jag inte, mycket hittar jag som jag inte använt på evigheter. snart packar jag , imon åker jag och stannar i 3 dagar för 3 lektioner. schemana i år är lika härliga som förra året.. en och en halvdag massage i spat är la inte helt fel ? spat som byggdes för oss tills vi börjar nu, spat som vi var med och la förslag på, spat som har tavlan som jag och K har designat. spat som kommer bli vårat lilla place.
 O2s place!
Be ready for another year with me girls ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0