underbart

ja visst vaknade man upp ännu en dag till strålande fint väder, så himla härligt! upp å klä på sig upp med håret i en knut å på med brillsen å vidare till stan å träffa josse o ta bussen till sannarp. simma simma simma, jag klarade fasen 60 längder, inte illa  enligt mig, MVG! trodde aldrig jag skulle orka, men jovisst, nästan hela klassen klarade det, härligt tjejer! O O OARE vi är OO1ARE ! benen var överkokta spagetti efter det, ner i bubblisen direkt å sen in i duschen å bastun, skönt! å  sen bussen tillbaka till lägenheten, har dammsugit/städat nu, skönt å ha det gjort nu till påsk, så det är fint när jag kommer tillbaka efter lovet!
igår pratade jag i telefon med sis, i ca 60min! det händer inte ofta, men man har ju en hel del o prata om o jag kan prata om allt med min syster o det är skönt! haha men under tiden hade visst mamma skickat både sms å mail o skrivit: vad du pratar länge! haha. knasmami, så fick ringa upp henne också å prata en stund.
nu hoppas jag att bror min snart kommer så jag kan få komma hem å sätta mig ute å sola lite, för nu äre bannemej lov!!
ska som sagt tillbringas med några friends. å självklart sis som kommer hem !
å grattis till Johan som fyller 18 idag!
å Eas som fyller 17!
hoppas ni får en kanondag!

/a.
 
mig

Kommentarer
Postat av: Sis

Du är så jäkla duktig! =)

2009-04-03 @ 13:31:31
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0