tröttelitrött

jag somnade med huvudvärk igår o vaknade med det idag, men det har nu gått över som tur är. jag skulle göra en massa saker idag men tyvärr har inget blivit gjort för jag har varit så sjukt trött o inte orkat göra något, o det är för fint väder att vara inne å städa så jag la mig ute istället i solen, skönt! tror jag ska börja med städandet nu,.. ikväll ser det ut o bli pizza för ingen orkar laga mat. onyttigt..men gott.. Imon blire nog mysigt om det blir av. ska då med I o hennes familj ut med deras båt. o sen på kvällen blir det till lägenheten igen. skön vecka framför mig kan jag tillägga, börjar 12.30 mån-tis. ons långdag dock med eget arbete så kan hända man slutar tidigare., men därefter hem å fixaaaa, torsdag - tisdag -LEDIG!

i'm Falling Every Time
you Look At Me

I miss you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0