sommarregn

så trött jag blir, så jobbigt allt är, så sjukt. så varför ? så knas, så ledsen, så glad, så trött...
verkar som att det inte finns mycket som är bra idag ? värmen slår ut mig, men jag ska inte klaga för jag älskar vädret men jag vill ha syre, jag vill kunna andas, lite sommarregn hade inte suttit fel, jag menar lukten på sommarregn? det är så somrigt och härligt och friskt. det börjar slå ut här hemma också nu. mysigt. mina vänner sommaren är påväg och jag orkar inte sitta i en skolbänk längre.. jag vill sluta skolan, säga hej då till alla, fira brorsans student och syrrans examen och bara lägga mig ute på gräsmattan och bara njuta av ett långt sommarlov, hultsfredsfestivalen och alla härliga sommarkvällar..

sommaren är efterlängtad och den är på väg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0