skönt

ikväll har jag faktiskt känt mig någorlunda duktig, direkt när jag kom till lägenheten så städade o grejade o så , så nu tycker jag det ser lite bättre ut, men tycker fortfarande min lilla lya är för liten, men samtidigt är den väldigt mysig.. iallafall efter det så har jag nu äntligen gjort klar min engelskabokrecension som ska vara inlämnad på tisdag, skönt det! jag har även hunnit  ta mig en varm dusch o packat upp mina kläder. nu tycker jag ni ska få se vad som händer i veckan, dock vet jag inte så värst mycket men lite, kommer säkert till något vad jag gör efter skolan också.. det märker ni ifall jag uppdaterar.

måndag: 12.30-14.00 engelska. 14.15-15.45 matte
tisdag: 8.15-9.45 svenska 10.00-11.30 historia 12.30 - 14.00 engelska
onsdag: 8.15-15.45 spa. forts.migration & film.+ rasism. ska hem till mami
torsdag: ledig
fredag: 8.15- 9.35 engelska nationella uppats. 13.45-14.45 box på TK

nu äre nog läggdags tror jag, dock börjar jag ju inte förens 12.30 imon, men eftersom jag inte sov så mycket förra veckan så behövs det tas igen nu.

Puss & Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0