silver

jag vill gratulera tjejerna i rydögymnasterna för sitt silver i UT! KANONBRA JOBBAT!! :D

min vecka ser kanonskön ut haha.. börjar 12.30 imon och tisdag. onsdag är det enskilt arbete hela dagen därav bestämmer jag mig för att skippa den dagen då man faktiskt kan jobba med det hemma så jag har bara 2 dagar denna veckan, onsdag ska vara min lediga dag med massor av fixing! torsdag kommer bli kanonbra!!!!
nu undrar jag när carro kommer ? svarar icke på sms längre. konstigt.
jag får väl fortsätta min städning!

ha en fortsatt kanonsöndag

PUSS


UT förra året i hultsfred, även då en silvermedalj
överst : Karin B
från vänster bak. Moa, Karin & Linnéa
mellersta: jag, josse, emma & jessica
fram: Jennifer & Maja

Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0