picasso

började ju som sagt vid 12.30 idag, då vi hade historia, gjorde inte så värst mycket så vi gick och köpte glass. mumma, satt ute bland byggarna som inte hade några tröjor på sig, rawr. sen hade vi engelska och då satt vi alla i picassoparken och gjorde lite uppgifter, sen gick vi inte till stan o fönstershoppade lite, tog oss lite mat på donken sen satte vi oss vid nissan och njöt av det underbara vädret! ooo just det måste ju berätta att när jag C och J satt utanför bikbok och väntade på E så kommer det en kille och sätter sig jämte oss och börjar snacka något i stil med "fräna solglasögon" jag tackade, och sedan frågade han hur gamla vi var m.m och att vi såg trevliga ut o så, haha inte ofta någon kommer fram så och stöter lite. han var la runt 20-25årsåldern.. iallafall det var nog min dag, nu sitter jag i lägenheten o ska snart ge mig på matten, prov imon som jag helt hade glömt bort.. så min kväll ser ut och bli dejtning med matteboken. tråkigt..

ha en bra måndagkväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sis

uuh, WAOW, inte ofta folk kommer fram sådär mitt på dan ;) YOU GO! Bytte ni nummer eller nåt?

2009-04-27 @ 20:50:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: sis

ne det är inte så ofta. nepp gjorde vi inte ^^

2009-04-27 @ 22:26:59
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0