mjaja..

veckan har varit mycket bra, jag har sovit hos J i frösa mån-ons, i onsdags var det mys.. tor-fre sova hos J igen, jag har bl.a hunnit att springa in i en glasdörr och legat på stranden, även skaffat mig magmuskler pga skratt..
i fredas hängde vi med på fest med bevakningsteamet, först grillning o sen fest. det var trevligt! sov hos mig o hem på lördag, vilade lite hemma därefter iväg till J o bl.a spela skitgubbe, (hennes syskon är bättre än jag) hann även sitta lite nere vid sjön, innan vi drog vidare till ännu en fest..

just nu är jag verkligen inte på humör, allt är upp&ner och jag vill bara gräva min egna grav.. tired of being me? ungefär så, men antar det går över snart, eller jag hoppas det fixar sig.. men det är inte lätt när det är svårt.. o vem har sagt att livet ska vara lätt?

med denna lilla uppdatering ska jag nu gå och se ifall vi har någon B&J glass som kan uppmuntra mig.. fast man kanske borde äta frukost först..

åå snälla ge mig ett svar snart...

/a.



Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:47:40
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0