livet är underbart sånna här dagar.

ja, sånna här dagar är faktiskt livet underbart, allt känns bra, solen skiner  och det är varmt.
jag ligger ute på en filt på gräsmattan och lyssnar på lars winnerbäck och längtar bara ännu mer till hultsfred i sommar. ja allt känns faktiskt väldigt bra! imorgon ska jag tillbaka in till hstd, denna gång tillsammans med J som flyttar in till hennes stuga, så nu blir det säkert många eftermiddagar/kvällar där i solen vid havet &  med grillning. det tycker jag låter hur  bra som helst.  nu är det snart matdags, mammas kyckling som är hur god som helst enligt mig.. vad som händer ikväll, det vet jag inte. brist på skjuts också, så får väl se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0