kanonväder

igår hade jag en kanondag/kväll. skolan var ganska lugn. kollade på american history X. m.m sen gick jag o Josse hem till mig o tog det lite lugnt o så, men innan det köpte vi b&j glass. mumma vare! efter ett tag gick vi vidare o spenderade kvällen på annat håll. kanon! idag skulle vi börjat 14.15 men jag gick o lunchade i skolan sen sa de att de skulle ha lektionen 12.30 istället så det var ju bara att köra på.fick även reda på historiaprovet å det blev MVG!! skönt som tusan! säkrade betyget ännu mer! efter det så gick vi självklart o fikade o mös till det i det enormt härliga vädret. herregud det kan ju inte bli bättre. lyckorus! imorn ska vi simma på morgonen o sen slutar vi o då äre lov. kan det bli bättre? så himla härligt ! lov lov lov, ska nog spenderas med bl.a josse, vi har sagt att vi ska gymma lite o så.. ja, lov är ju inte helt fel! nu ska jag inte sitta här med.
/a.
dagens outfit:
kjol från monkey
lila t-shirt från h&m
o mina fräcka solisar.
+ mitt enormt älskade armband från new yorker som jag fick av syster som dock inte syns på bild.

kanon

mif

Kommentarer
Postat av: Sis

Kul att se/höra att du använder armbandet! =)

2009-04-02 @ 18:21:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Nicole

älskar brillorna! ;D

2009-04-02 @ 19:37:47
URL: http://colliee.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åå tack Nicole! :D

2009-04-03 @ 12:24:18
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0