helg på en tisdag?

ja så är det faktiskt, nu är det helg för min del. tills nästa tisdag då det är skola igen. det känns riktigt härligt faktiskt.
bussen hem idag var jobbig, det är sådär varmt och fuktigt och äckligt i luften så huvudvärken den sitter fortfarande kvar. känns jobbigt att den suttit i mitt huvud i över 24h nu. dum som jag är har jag inte tagit någon tablett. men vill inte göra det heller.. iallafall hemma, så stod den där godispåsen och lockade så jag sprang fram som ett litet barn o mumsade lite. nu lagas det mat, kycklingfilé, mums! här kommer lite bilder från igår !


pluggning i picassoparken


på en bänk nere vid "nisse"


börjar bli grönt i trädgården nere vid lägenheten

detta är de "fräna brillorna" som killen kommenterade


Kommentarer
Postat av: Carro

WOW, nya brills alltså, snygga!

här är också sådär kvavt och varmt i luften idag! Har dock suttit inne hela dagen och frusit på skolan, iiskallt, var tvungen att sitta med sjal, ibland jacka!!

2009-04-28 @ 18:45:02
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0