gymmet

aa jag o ida vaknade runt 13-tiden o båda hade drömt en massa konstigheter. haha så det första vi gjorde var att berätta vad vi hade drömt, o jag hade en sån dröm så jag verkligen inte ville vakna, jag var utomlands, å havet var helt blått. det var jättehärligt, men innan det hade jag drömt om att det kom soldater o hämtade oss o tog oss till ett förintelseläger.. hemskt.. när vi sedan tagit oss ur drömmarnas land så gick vi upp och åt frulle. gott. sen upp o vila en stund o därefter till gymmet där vi tillbringade vår tid i ca 1,5 timme. skönt såhär efteråt.  nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen o kvällen..

jag orkar inte bli besviken..

mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0