en ledig dag

ja, idag är jag ledig och det har varit riktigt skönt, började med att sova ut till runt 12-tiden, därefter upp o lägga sig på altanen i det fina vädret.. har hållt mig ute för det mesta idag o pluggat o lyssnat på musik. skönt! mamma kom hem för en stund sedan med B&J glass!! så det ska vi smaska på ikväll! även en godispåse blev min. herregud vilken gottegris jag känner mig som, vardagslyx ;) imon är det tillbaka till skolan, börjar tidigt med engelska nationella uppsats, får hoppas det går bra o att min fantasi är igång imon! därefter lååååååång rast till runt 2-tiden då vi ska köra ett aerobicpass på TK, ska bli himla skönt! sen är det tillbaka till lilla hylte som gäller, med heelg, o jag gillart! blir nog till att måla i helgen o kolla upp lite saker inför veckan. har även hört att det ska bli fint väder, runt 20 grader? skönt isåfall!

ha en fortsatt bra torsdagskväll!

här det ska målas om. högra bilden.

Kommentarer
Postat av: Carro

sen när började ni köpa dyr B&Jglass? har ju aldrig hänt när jag har bott hemma! :P fusk!

Hoppas det går bra på nationella imon och att det blir fint på altanen! =)

kram på dig <3

2009-04-24 @ 01:22:42
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0