bryter..

ja för nu var jag tvungen att bryta min och J:s överenskommelse denna veckan, men bloggen tyckte jag faktiskt inte var så farlig.. inget bdb förens på fredag. får se ifall hon kommer på mig, men iallafall, nu är jag på en liten paus från mitt och J:s samboboende denna veckan, var tvungen till att åka till lägenheten och plugga + att J börjar tidigt imon och jag börjar 12.30 så jag kan sova lite längre, då man faktiskt är ganska trött efter 2 ganska sena kvällar. vi har iallafall haft två kanonkvällar nu, med en massa skratt! och då menar jag en MASSA skratt, så man får träningsvärk i magen så man inte behöver träna magen på år och dar! (kanske inte) men vi har iallafall skrattat jättemycket. så man knappt fick luft. jag känner på mig att det kommer bli ett väldigt långt inlägg om jag ska sitta här och skriva allt jag gjort så kan sammanfatta med att jag har haft det KANONBRA! och att imon kommer bli KANON. hoppas jag haha. ni får lite bilder från när jag och ma & pa och sis var och åt italiensk glass i måndas som var väldigt god! (snodde bilderna av sis <- ) men nu tänker jag inte bryta vår överenskommelse mer. kvällen = plugg & slapp
ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0