I'm back

Heej alla som kanske tittar in ibland, jag tänkte ge mig på det här igen, lite smått, bara för att det är roligt för mig att kolla tillbaka och se vad jag gjort.
 
sen sist har vi såklart kommit iordning lite mer i lägenheten, har dock inte fått upp så många lampor i taken, men vi älskar levande ljus och lampor i fönstrena, så vi överlever, mysigt dessutom! 
 
jag pluggar fortfarande till sjuksköterska och är inne på kurs 3 och har börjat termin 2 av 6 nu. det är roligt och snart går vi ut på VFU (praktik) på sjukhuset och det är ju då man lär sig allt roligt och praktiska och vara nära patienterna. 
 
För att se lite vad jag gjort nu närmst så har jag i helgen varit hemma på landet och myst, mamma & pappa är i Thailand så vi passar Leo, eller brorsan passar honom på veckan och jag och MR har passat i helgen. I fredags firade jag och MR 1 år ihop, 2 månader som sambos dessutom. så då åt vi massa god mat och kollade på film och mös. i lördags var det superfint väder så då blev det en promenix med leo innan det blev mys på kvällen igen. och nu är vi tillbaka i lägenheten, har träffat I och C och krängt pizza och suttit på café och skrattat ikapp. nu skriker böckerna efter mig, så dags å plugga lite innan jag sätter på lite OTH och lägger mig i soffan och väntar på MR, då han jobbar till 22. 
 
Imorgon efter skolan beger jag I och C oss till Väla för shopping, kuuul!!
 
hoppas allt är bra med er, vi hörs snart igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0