I ugnen just nu

efter en dag på DC så värker mitt huvud, min rygg är förstörd efter gårdagens träning och jag är helmatt, men efter att ha vilat i soffan ett par timmar så blev jag rastlös och gjorde till en äppelkaka som just nu står i ugnen, det var inte bara jag som var sugen, mami blev glad hon med av att komma hem till en äppelkaka i ugnen och vaniljsås klargjord i kylen! + poäng, man får ju göra något gott när man är hemma o det finns ingredienser till det ;) i min smuldeg har jag kokos istället för havregryn! mmmm så gottit!
var det du sis som gjorde det första gången? isåfall är det dig jag fått tips från ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

jaaappp,d et där har jag gjort innan :D

Så goooootttt!!!

2011-03-31 @ 20:59:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Sarah Svensson

så gott! har också gjort något liknande förra veckan :)

2011-04-01 @ 21:36:15
URL: http://saarahsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0