tvättkväll

slutade tidigare från skolan efter en behandling på K och ett prov gjort, så jag kollade om det fanns några tvättider och ajemen det fanns det, så det blir tvättning ikväll.. en sak som är säker, jag måste dubbelkolla min tvättpåse innan jag stänger tvättmaskinen, det låg 1 sock kvar när jag stängt o då kunde jag inte öppna. suuurt! aja, den får vara skitig..

som sagt tvättning o chill ikväll, inga fler uppgifter denna veckan, så skönt och har bara 1 lektion imorgon! skönt va?
ne nu ska jag diska o plocka iordning här i lägenheten, det ser ut som det bökat runt ett vildsvin i hela lägenheten.. inte okej..




Kommentarer
Postat av: Carro

haha, brukar också glömma sådär 1sock ibland. så jäkla surt. haha

2010-09-28 @ 18:56:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0