3

20 januari 2010

det är onsdag, vi har haft spa idag, min sis kom, vi hade försäljningstävling, jag var en av de 3 som vann, jag fick en toner(ansiktsvatten) för värde ca 200kr.. jag åkte med sis hem, jag somnade i bilen, vaknade, gick in o sov lite till, vaknade o åkte o tränade, kom hem, sitter här, sover nästan, går upp o lägger mig... jag är ledig imon!

första lektionen vi hade vår nya klassföreståndare, han berättade om sig själv, vi likaså, jag o carro(sambo) hade samma älsklingsmaträtt, vi berättade att vi bodde tillsammans.

han: aha, har ni separata rum och så då eller?
jag: haha nej, vi har tillomed satt ihop våra sängar
han : okej...

efter ett tag säger K:
duuu P de är inte flator bara så du vet!


någon J, tyckte att jag hade ett typiskt svenskt utseende, berättade även  att jag var lik tiger woods fru elin, det löd såhär :

J: you really look like her
jag: haha not really
J: You do in the picture above. Do all Swedish girls have a strong temper like Elin?
jag: okey, no, why?
J: She attacked Tiger with a golf-club because he was cheating. Now that's a real temper
jag: haha yes it is, but I don't have that temper
J: Any girl in that situation could do what Elin did

haha okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0