fullt upp..

tjoff tjoff, i fredas hade vi lite kalas i den nya lägenheten det var trevligt och jag trivs med er!
igår var det tjejkväll hos söta F, kul att träffa alla. jag o J drog hem när de skulle vidare, vi var trötta från dagen därinnan, vi kollade på "stockholm boogie" och pratade tills vi somnade.
idag består dagen av plugg, baka äppelpaj, träffa ma å pa som kommer hem och åka tillbaka till lyan.
jag ska lära mig alla produkter spa body, spa face. känns lagom jobbigt..
dags att börja kanske?

bjuder.





love you guys.

Kommentarer
Postat av: Carro.

Vad ledsen du ser ut på bilden med ida! :/

2009-09-06 @ 13:39:27
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: joss

Love you honey<3

2009-09-06 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0