hit me kick me..

dansen gick bra, så himla underbart förjävla kul det är att dansa, blev uttagen till 1 av de 4 som ska dansa, eller det blev 6 uttagna ut i fall att någon kanske skadar sig, strular med träningen och sådär.. känns jättekul att jag blev en av de som blev utvald iallafall! BOKA DEN 14 FEBRUARI 2010 FÖR EN JÄVLA SHOW!

ikväll har jag tagit det lugnt, tacos i magen o dark raspberry choklad. trött som tusan. imon blir det lite plugg och lugnt för dans på söndag också! Jag vill satsa nu!


saknar min baby!

Kommentarer
Postat av: Joss

Grattis vännen :D Jag har redan bokat in den dagen;)

2009-10-17 @ 15:34:00
Postat av: baby

när är bilden tagen rumpnisse?:)

2009-10-22 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0