vad fan är en hekkakorpii?

ja ni, eftersom man har en galen sambo så kan det lätt bli att hon hittar på lite roliga ord som jag sen tar efter, som ja "hekkakorpii" hon har blivit galen nu när hon varit på kryssning i finland. men hela eftermiddagen har vi gått runt och sagt "din jävla hekkakorpii" " fan jag har en hekkakorpii" aa you name it, hekkakorpii till allt.. men vad i hela världen betyder detta konstiga finska? ord ? haha.. någon som vet? det låter rätt roligt iallafall.. hm.. tycker jag..

ikväll har vi suttit på Robert's och pluggat och myst, cyklade hem i regnet, inte alltför mysigt. .. tänkte ta mig lite varm o'boy o mysa ner mig i soffan nu iallafall.. imon äre massage!!

GLÖM INTE ATT NI KAN BOKA IN ER TILL STUDENT SPA!!

testade på lite rött igårkväll haha


Kommentarer
Postat av: Carro.

jag tror jag vill ha massage nästa onsdag när jag är ledig!! finns de tider eller?

2009-11-09 @ 21:52:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0