lördag minsann

ja men visst är det lördag, veckorna går himla fort!
gårdagen bestod utav badminton. 8.30 - 13.00!! någon sorts turnering, o lämnade walk over gjorde man ju ett antal gånger, idag har jag i vilket fall som helst en jäkla träningsvärk i min arm o gumpen! stackars mig! satt i bilen på vägen hem nu imorse o tänkte : jag ska nog ut o springa idag, men när jag gick ut ur bilen kom jag ihåg att jag hade en himla träningsvärk och en sträckning i ljumsken på det! så får väl se hur det blir med den där springningen som jag snackat mycket om som aldrig blir av! fy fy mig! iallafall så igårkväll så åkte jag till josse och umgicks! vid 12-01 tiden gick vi till astrid o johan o snackade o hade oss, det var trevligt, sov även där o gick hem till josse nu på morgonen. efter ett tag kom mamsen o hämtade mig, väl hemma städade jag lite, nu sitter jag här o vilar lite, blev inte så mycket sömn inatt.
kvällen tillbringas med mor o far framför tvn o robinson! måste ju umgås med mina älskade parents på helgerna nu när man inte bor hemma. o det behövs för att bli stark !

saknar min älskade syster !

" det ska vara gött o leva annars kan det kvitta"

migmig

Kommentarer
Postat av: Sis

miss you too

2009-03-23 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0