badminton för hela slanten!

har visst inte skrivit på så länge men visst dör väl ingen av det. kan uppdatera med att det har varit en väldigt lugn och härlig vecka iallafall! i onsdags hade vi kommunikation på förmiddagen och på eftermiddagen lyssnade vi på en dam som överlevt ett av hitlers koncentrationsläger i polen, det var intressant! efter det så var det eget arbete som gällde. rasism eller migration? det är frågan vilket av de jag ska välja att skriva om. får se o se igen. josse hängde med mig hem efter skolan och vi invigde min spis! blev baconmaxi, mums! sen vid 20.30 tiden gick vi till johan o spelade tv-spel med han o hans kompisar, det var trevligt vill jag lova! vid 23-tiden gick vi hem igen, det var ju en dag idag också. gick upp vid 8.30 å käkade lite o sen in i duschen o göra iordning sig sen till skolan för att ha en historialektion på 35min därefter var den dagen slut, men inte gick vi hem för det! vi åt först o sen gick vi tjejer ut å satte oss utanför skolan i solen, hujedamej det var varmt o skönt! o ett stort plus, musiken! så himla härligt, våren är verkligen på väg! vid kanske 14-tiden gick vi in till stan o jag köpte mina älskade små morötter lite nötter å en yoggi, som jag ska ha med mig till skolan imon, ja vi ska ha med oss matsäck! vi ska spela badminton hela dagen!! kan bli roligt! btw, träffade på gympaläraren idag så sa han: du! jag kommer vinna över dig ;) jag ba: haha åå nää, det kommer du inte! vi får väl se!
sen är det ju hemfärd imon också å jag å josse hade tänkt oss att kolla på let's dance finalen, för det är väl final? har nog lite dålig koll på dedär, men blir nog förhoppningsvis en mysig kväll!

läste nyss min syster blogg o det jag läste det gjorde mig absolut inte glad! förstår fortfarande inte hur folk har mage till att kommentera taskiga saker? förstår folk inte att det sårar!! blir så arg!
det krävs ju ett antal bra kommentarer för att dra över de dåliga..

den som blivit bränd, minns alltid! kom ihåg det!

/a.

vi

jag

Kommentarer
Postat av: Sis

<3

2009-03-19 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0