student o examenskalas

Igår var det in till stan o fira bror min som tog studenten, utspringandes, skrikandes, visslandes, musik, ja, det såg himla kul ut, jag vill också ta studenten!! flakåkande, gå runt så alla ser de, fina plakat, ja, jag längtar till studenten. efter deras utspring o så, var vi ju i parken, o det regnade helaa tiden! lerigt överallt, kan säga att man sjönk ner en himla bit med klackarna i gräset, det som är jobbigt o gå i gräs med klackar annars när det är torrt, o nu när det var helt lerigt, ja ni kan ju tänka er, o alla maskar som kröp upp ur sina små bon, usch! väl inne  i bilen o skorna av var det bara o försöka ta sig ut ur stan, mycket bilar, galna människor som trodde de kunde backa ut ur parkeringen när man stod bakom, jäkla knasmänniskor, bror min fick simpsonglas o ett armband av mig, tror nog iallafall han blev lite glad. släkten var här o vi firade även sis som tog examen för någon vecka sen. smörgåstårta o jordgubbstårta stod på menyn, gott o blev även väääldigt mycket över så nu blir det smörgåstårta till frukost lunch o middag några dagar. lite senare på kvällen så tog sig jag o kusin till J på fest, hans flickvän hade fixat o donat en överraskningsfödelsedagsfest (långt ord) det var mycket trevligt där, sedan hem på natten o käka lite smörgåstårta o sen sova. upp imorse o käka ännu mer smörgåstårta haha. sen har jag faktiskt varit ute o sprungit med vilket jag tycker är duktigt av mig! ska försöka göra det nu några gånger i veckan. får se hur det går, haha !










Kommentarer
Postat av: Petter

Hejsan!

Såg att Johan gör en spännande "sjömansgest" på fjärde bilden ovanifrån och så kom jag att tänka på att jag gjorde så och sa "rrraajj" när vi var på Elida med Johans konfirmandgrupp (eller kanske året efter). Så jag tänkte be dig att fråga honom om han kommer ihåg det (och om det var därför han gjorde så). Och vilket fall kan du hälsa till honom och gratulera så mycket!

2009-06-14 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0