solen är inte alltid bra men mestadels.

ne, för jag har gått och fått soleksem som kliar och har sig, inte så roligt vill jag påstå.  åkte till frösa i måndas, badade, vi låg i typ en kvart, i havet och det var riktigt skönt faktiskt!  sov i frösa tills idag faktiskt, därav ingen uppdatering. igår skulle vi till beachen men blev inte så fint väder, däremot hoppade denna jävla eksem upp
..
det ser kanske inte så jobbigt ut, men jag lovar det är det.. ser dock inte så mycket på bilderna, värre in real life. det bränner och har sig..nog om det nu. har idag varit på hallandsgården med ivik? tror jag. lite småkul faktiskt, först någon guidning, sen lekar & kubb och så. bättre än lektioner iallafall. nu har jag äntligen gjort klart mina bokrecensioner + i kanten på det alexandra, håller däremot på med min historiaredovisning, som ska redovisas imon.. jobbigt, tråkigt och jag är trött och hungrig, blir det någon mat ikväll? nja får se det, det är inte kul och laga mat när man bor själv, iallafall inte när man bor som jag gör, därför letar jag en ny liten lya, nja inte liten vill ha en större..
bilder nuu!!



måste ju berätta om lilla pippifågeln som nu har flögit in två gånger på altanen! det är glas runt om och vi har inte haft det öppet den har bara kommit in från något okänt ställe när vi har suttit där ute, ja ni kan ju tänka er tjejer. de skriker. stackars fågel måste ha blivit döv
.






Kommentarer
Postat av: Josseee

haha vilka bilder! :D Love you bby <3

2009-06-04 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0