Bästa ever!

dansuppvisningen igår var hur bra som helst, riktigt imponerad, och vad ni har utvecklats allihopa, riktigt bra! såå avundsjuk så det är inte klokt, funderar starkt på å säga upp lägenheten o börja igen!! aa men aa det var sanslöst bra!! sista dansen var så jäkla rolig! & lindyhoppen med emma o killen? kanonbra, aa nee alla var så sjukt bra! jag saknar det!.
jag sa att jag skulle ta med kameran, så här kommer lite bilder ;)

öppningsnummer, release me - agnes. , jennifer som skapat.


emma & killen? dansar lindyhopp, kanonbra!

I'm a shine

jessica min lilla gummiprinsessa
(antar jag hade gjort dig sällskap där om jag fortfarande tränat, åå som jag saknar)


2 killar som körde popping

denna var klart roligast!!

finns inte ord för vad jag saknar er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0