hemma..

nu är jag tillbaka gott folk, har nu spenderat 2 nätter i kungsbacka i en 90säng tillsammans med ida, lite trångt men det gick, kan säga att jag är trött idag iallafall.. i torsdags började vi med att gå en liten sväng på kungsmässan. när vi kom hem  blev det tacos till mat. gott! därefter gjorde vi inte så hemskt mycket mer än å pratade lite.

fredag morgon hängde jag med ida till skolan och var med på en svenskalektion där, sen fick vi smita hem för att ida hade varit så smart o lagt diskmedel i diskmaskinen så det hade skummat över så hela köket var skummit, typiskt ida. sen åt vi lite o sov o sov o sen vare dags att fixa iordning sig inför kvällen då det var fest, galet. sen ska jag aldrig mer lita på någon, min/familjens kamera blev snodd, så den som gjorde det kan fan bara gå och dö, för att sno saker är något jag aldrig har förstått mig på. blir så himla arg! har de inte råd med egna saker eller ? eller har de bara sågspån innanför pannbenet elr vad fan är det frågan om? sjuka jävlar som borde lära sig lite vett! hoppas de lär sig någongång iallafall!
kvällen slutade vid 5 halv 6 tiden då vi la oss i ett rum med typ 7 skåningar som snarkade gött. så blev inte så värst mycket sömn inatt heller,  åkte tåget hem idag lördag, vid 14.00. gick till lägenheten o väntade på bussen som gick 16.30 på bussen var viktor, så blev en pratstund där, tackar man för!

å nu sitter jag och kollar på melodifestivalen. molly sandén så jävla fin röst!!!! o fin låt!
dålig programledare dock. bu!

har käkat min favorit idag- kladdkaka och hallon, mums!

nu ska jag kolla vidare på melodifestivalen med mamma.
kommer en dubbelbild från i torsdags innan jag åkte

mig

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, jäkla surt med kameran!!

2009-02-25 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0