The night before christmas

kollar på tomtefilm nu, myspys, här är ljus tända o tomtar lite här och var.
jag har slagit in alla mina klappar och städat mitt rum, jag fick med mig brorsan på ärenden och fixade det som fixas skulle. allt är klappat och klart.
nu väntar jag bara på att mami o dadi ska lägga klapparna under granen så jag kan klämma o känna lite, jag har ju inte en aning om vad jag ska få i julklapp i år.. spännande!! kanske inte är något alls, men det gör inte så mycket, bara jag får vara med de mänskorna jag älskar!

nu kommer lite bilder från förra årets julafton






älskade farfar, jag saknar dig så!!!
<3

Kommentarer
Postat av: sarah svensson

ååååååååååå va jag längtar :D:D:D inte många timmar kvar nu :D:D:D:D:D<333333

2009-12-23 @ 22:06:26
URL: http://saarahsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0