gårdagens partaj

kl 18 befann jag mig hos kusin som fyllde 18, där det blev god mat, även kändisar var där, haha, nej men deras granne som är professor som jag har förstått det (har bl.a ett flyg i USA m.m) han hade med sig sin son(tror jag) och hans tjej/fru något , de två var med och spelade in senaste filmen av Indiana Jones och jobbar mycket i Hollywood, coolt va? tycker jag iallafall, inte varje dag man träffar på folk som jobbar i Hollywood ;)

jag fick tyvärr åka tidigare från kalaset för att ta mig till J och förpärla, skoj skoj skoj, runt halv 10 åkte vi till festen och på vägen dit så sjöng vi bl.a "när trollmor har lagt sina elva små troll...Å aj aj aj aj BUFF.."  väl framme och resten av kvällen blev det massa dans och skratt och roligheter. bilder kommer förhoppningsvis senare idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0