love to my family and friends.

Ännu en dag i vår tid har gått och den kommer aldrig mer igen.

idag har varit en kanondag med sis, & jag tackar för att jag har en sån kanontjej till syster!

familjen är samlad & det gillar jag en massa mycket!
much love to my family.

just nu är jag nog faktiskt rättså långt upp på lyckligstegen & det tackar jag mina nära & kära för, utan er hade jag inte ens kommit upp på stegen! 

 jag hoppas att morgondagen blir en bra dag den med. men det kan ju inte bli dåligt när man får träffa sina härliga tjejer, eller hur? därav hoppas jag också att det kommer något roligt folk till byås, hur mycket det kostar att gå in där har jag inte en aning om? men får hoppas det dyker upp under dagen, jag lägger knappast 100kr på att gå in där om det inte kommer så mycket folk! så kom nu alla till byås så gör vi det till en kanonlångfredag!
vart är förfesten? dyker väl upp den med, hade vart härligt med bastun som innan drängan! men det lär ju inte hinnas med, då både städning, kolla på äggaspelen, äta o fixa ska hinnas med!!

ne nu är sängen ganska lockande!


sådär lite i kanten.. det är inte farligt o kommentera inläggen.

/alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0