i brist på något att göra

ja i brist på att ha något o göra så kollade jag på filmen "tur & retur" . kanske inte den bästa och man har ju sett den ett antal gånger, den väcker iallafall lite minnen. och nu i brist på något annat att göra så skriver jag detta inlägget och ska nu gå och lägga mig tänkte jag, sängen kollar lite på mig , så det är nog dags att dejta kudden. imon är det packning som gäller för fulla muggar, buss med J o sedan till henne och där kommer kvällen & natten tillbringas! kommer bli kanon! ska bara se hur bussarna går dit ut. men det fixar sig nog hoppas jag. haha jo jag måste ju  berätta att jag nog inte riktigt hade vaknat imorse när jag skulle käka frulle, jag tog fram TVÅ glas helt sådär bara, o fram med mjölken och hällde upp i BÅDA glasen. men varför? jag var ju ensam? knas. aa jag saknar nog någon som kunde få dedär andra glaset. o hoppas snart på att någon får det.

ni kan få veckan också:
måndag:
ledig. kvällen & natten kommer att tillbringas i frösakull
tisdag: skola 8.15-14.00 sen lugnt.
onsdag: spadag 8.30-15.30. prat om migration & två stycken kommer och pratar om barn som är flyktingar, hur de har det.
torsdag: skola 12.30-15.30. kvällen tillbringas förhoppningsvis med trevligt sällskap
fredag: skola 10.00-11.30 --> hem?

kan nog komma lite ändringar, men det märker vi, ifall jag hinner blogga i veckan.

miss you like crazy.

godnatt alla små bakelser.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0