sjuksköterska

Har gått o blivit en nybakad sjuksköterska. Går min tredje och sista vecka inskolning på en infektionsavdelning, intressant men just nu bara strängt, jobbigt, ångestfyllt, pressat, stressigt, massa nytt, massa telefonsamtal, massa antibiotika, massa springande, och en oerhört sleten Alexandra. "det tar ett år att komma in i det" neeeej ska detta ta ett år?! Snälla låt de första året gå fort, låt sommaren ta slut.. Så känner jag just nu.. Meeen jag har en fantastisk sambo som är världens bästa stöttepelare och såklart vänner o familj som får höra mitt gnäll o gråt. Just nu njuter jag bara av en ledig dag o är tacksam att jag lever. Btw examen 🎓 var en riktigt lyckad dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0