huvudstående

kom hem från träningen för ett tag sedan, superkul med dans! håller ju på med fristående just nu som förmodligen ska tävlas. i dansen har vi en obligatorisk balans vilket är huvudstående = att jag har ont i huvudet nu! haha, men man ska bli härdad!! 

imorgon funderar jag på att ta mig en springtur innan jag börjar jobba 13.15, sen är det jobb fram till 20.00 sen lär jag vara död igen. som jag är nu! älskar när man är trött efter en lång dag och kan somna lätt. annars brukar jag ha problem med att somna..

dags för jersey shore, sen sängen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, älskar bilden!

O grymt att ni ska tävla med dansen också!!

2011-10-13 @ 07:34:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0