lite förändringar

jag suger verkligen på att designa, har inga bra bilder och min dator suger.. om jag hade haft en lite bättre dator som jag kunde lägga in bilder på så hade jag gjort det och min blogg hade blivit mycket roligare.. åå jaa, en ny dator behövs inhandlas. hm. det ska stå överst på min önskelista i år! får se om tomten vill ge mig det. jag hade i vilket fall som helst blivit så förbannat glaaaa.


en minipc, denna var söt och rosa.
tror nog inte jag är ute efter en minipc men denna var som sagt söt.

Kommentarer
Postat av: Carro

ne, man ser ju ingenting på en mini-pc. hehe. tycker man ser dåligt på min 15tummare :P

2010-11-08 @ 19:05:47
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0