8 timmar

jag packar, o det är ett helvete att få väskan att  väga rätt, vad ska jag ta ut liksom? den väger för mycket.. "men denna väger ju ingenting" o "denna måste jag ju ha" o "men denna är ju fin" åååå ett H.E.L.V.E.T.E. jaja det blir säkert bra till slut, men tills dess sitter jag här o hoppas att väskan blir lättare o väntar på att tacopajen ska bli klar, mumma! om 8 timmar går bilen mot sturup o flygplatsen och om ca 12h går flyget mot hurghada!

en till sak som är svår, vad ska man ha på sig när man åker dit? natt/morgon o kallt i sverige, när vi kommer fram dag & varmt i Egypten!! hjälp ? jag funderar på mina blåa chinos o en vit stickad tröja bara. aja :)


saknar min baby

Kommentarer
Postat av: Chrille

Älskling, är du naken? :O

2010-03-28 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0